¦więty Ojciec Pio

SosnowiecFakty na YouTube


SosnowiecFakty na twitterze


SosnowiecFakty na Google

¦więty Michał Archanioł

¦więty Jan Paweł II

Ankieta
Czy poznamy prawdę o Katastrofie Smoleńskiej?

tak

nie

trudno powiedzieć


Zagłębiowscy ¦więci


Gloria TV


WikiZagłębie


¦w. Jakub Apostoł

Nawigacja
     Strona główna
     Galeria zdjęć
     Szukaj
     Linki
     Kategorie
     Regulamin Komentarzy
     Akceptacja plików cookies

Zajrzyj tutaj













Ks. prof. Włodzimierz Sedlak

Matka Boża z Guadalupe


Msza ¶w. w intencji ¶p. prof. zw. dr hab.n. przyr. Tadeusza Wilczoka

10 wrze¶nia 2015 o godzinie 18.00 w Archikatedrze Chrystusa Króla w Katowicach, (ul. Plebiscytowa 49)
Odbędzie się Msza ¶w. w intencji ¶p. prof. zw. dr hab.n. przyr. Tadeusza Wilczoka 22 VI 1934 – 7 VIII 2015

Twórcy Wydziału Farmaceutycznego z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej w Sosnowcu
Byłego Rektora ¦l±skiej Akademii Medycznej w Katowicach,
Prorektora ds. Nauki 
Dziekana Wydziału Farmaceutycznego i Oddziału analityki Medycznej.

doktora honoris causa ¦l±skiej Akademii Medycznej (obecnie ¦l±skiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach)
doktora honoris causa Akademii Medycznej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytetu Medycznego im. Piastów ¦l±skich we Wrocławiu)

Pracownicy i Współpracownicy
Katedry i Zakładu Biologii Molekularnej
Wydziału Farmaceutycznego z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej w Sosnowcu, ¦l±skiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach



Autor: Redakcja | 02/09/2015
Komentarze
#1 | Francisco dnia 27.11.2015 05:31
Czy nam się to podoba, czy nie, w mdaceih społecznościowych są nasi klienci lekarze, farmaceuci, pacjenci. Jak do nich dotrzeć, to już materiał na książkę. W każdym razie, lepiej komunikować się z ludźmi, ktf3rych mogę poznać z imienia, nazwiska, zainteresowania itp., niż ze statystycznie określonym targetem. Na dzień dzisiejszy, wachlarz działań w social media trudno przełożyć na poszczegf3lne parametry sprzedażowe zamf3wienia leku, preskrypcje, czy też dalej idąc, tzw. top of mind To mogłoby wytłumaczyć fakt, że pewne firmy nie wchodzą w ten sektor komunikacji.Tyle, że od lat 90. sporo się w komunikacji marketingowej zmieniło. W wielu kategoriach jest już dość tłoczno, klienci stali się wybredni, wyedukawani Sprzedaż jest ogf3lnie znacznie trudniejsza. Nowe czasy wymagają więc zastosowania narzędzi, ktf3re są na czasie. A jeśli kogoś jeszcze w social mdaceih nie ma, to zwykłe strategie sprzedażowe już nie wystarczą.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, aby móc dodać komentarz.
Oceny
Tylko zarejestrowani użytkownicy mog± oceniać zawarto¶ć strony

Zaloguj się lub zarejestruj, żeby móc zagłosować.

Brak ocen. Może czas dodać swoj±?




Przenaj¶więtsze Oblicze

¦więty Brat Albert Chmielowski

Klub Gazety Polskiej w Sosnowcu

Wierszyna - Mała Polska na Syberii

¦więty Szarbel Makhlouf

Starsze newsy

Arcybiskup Jan Cieplak

Kategorie newsów
     Rycerze Kolumba
     Wydarzenia
     Z ratusza
     Polityka
     Sport
     Gospodarka
     Kultura
     Rozrywka
     Z prasy, z netu
     Felietony Krzysztofa Korna
     Do redakcji

Rycerze Kolumba Sosnowiec

Chór Katedralny LUTNIA - Sosnowiec

Ks. Michael McGivney